La comercialització d’obra nova per part de Servihabitat creix un 25 % interanual després del període postconfinament
 dilluns, 19/10/2020

• El servicer ofereix actualment 2.000 unitats residencials d’obra nova en tot el territori nacional, a les quals s’afegiran 400 unitats més aquest últim trimestre del 2020, un 25 % més que l’any anterior.
  • L’obra nova, una de les menys afectades per la Covid-19, presenta en el període postconfinament uns símptomes positius de recuperació.

Barcelona, 19 d’octubre del 2020. Servihabitat, servicer multiclient i multiproducte de referència en la gestió d’actius immobiliaris i financers, continua registrant bones dades una vegada s’ha superat el primer impacte provocat per la Covid-19 en el sector immobiliari.

La comercialització d’actius durant i després de l’estiu s’ha reactivat de manera considerable, arribant fins i tot a superar les xifres de l’any passat, cosa que confirma el que s’ha sostingut des de l’inici de la crisi sociosanitària, que es tracta d’una crisi conjuntural i que el sector l’afronta de manera sòlida.

Aquest és el cas de l’obra nova, els ritmes de comercialització de la qual s’han mantingut especialment alts durant l’estiu i el mes de setembre. En aquest sentit, Servihabitat, que actualment disposa de més de 2.000 unitats residencials d’obra nova en prop de 90 promocions repartides en tot el territori nacional, ha registrat, després del període postconfinament, uns ingressos en la comercialització d’aquest producte un 25 % superiors respecte de l’any passat.

Segons Ernesto Tarazona, Director Executiu de Desenvolupament de REOs i Venda Majorista, “els indicadors que estem veient ens permeten ser optimistes, ja que la recuperació dins del mercat residencial s’està produint a un ritme més gran després de l’impacte inicial que va provocar la Covid-19 durant els primers mesos”.

El servicer iniciarà la comercialització aquest últim trimestre del 2020 de més de 400 unitats residencials d’obra nova, que s’afegiran a l’oferta actual, cosa que suposa un volum un 25 % més gran d’aquesta tipologia de producte en comparació amb el 2019. Servihabitat estima que les xifres de creixement es mantinguin el 2021 i que el volum d’ingressos per obra nova creixi a un ritme de dos dígits percentuals.

Tarazona afegeix que “la nostra previsió sempre ha estat que l’obra nova seria un segment dins l’immobiliari dels menys afectats i que iniciaria la recuperació a xifres positives uns mesos abans, cosa que està passant amb els indicadors actuals”.

Servihabitat és el servicer multiclient i multiproducte de referència en la prestació de serveis per a la gestió integral de carteres de crèdit hipotecari i promotor, així com d'actius immobiliaris. L'experiència de 30 anys al mercat i l'elevat volum d'actius sota gestió, consoliden la posició de l'empresa al capdavant del sector.

Un equip professional multidisciplinari i altament qualificat, l'excel·lència en la gestió, la qualitat del servei adaptat a les necessitats de cada client, la potència comercialitzadora i la innovació tecnològica permeten a Servihabitat convertir-se en un partner estratègic capaç d'aportar solucions diferencials en tot el cicle de gestió d'actius.

Per a més informació:
Helena Arnó / harno@tinkle.es / 600 591 801