Les vendes immobiliàries de Servihabitat creixen per sobre del 17%, i s’acosten als 1.300 milions d’euros al tancament del tercer trimestre
 dilluns, 30/10/2017

• La Companyia ha dut a terme més de 17.000 transaccions fins al setembre, fet que suposa un 19,2% més que en el mateix mes del 2016
  • Com a servicer de referència en el mercat nacional, Servihabitat gestiona actualment prop de 215.000 unitats entre actius financers i immobiliaris

Barcelona, 30 d’octubre de 2017.- Servihabitat, servicer líder, ha registrat un creixement interanual en les seves vendes d’immobles del 17,7% en valor, i ha arribat als 1.294 milions d’euros, sense incloure-hi les xifres de vendes des del balanç del promotor; en aquest cas, el total seria sensiblement superior.

La cartera sota gestió se situa prop de les 215.000 unitats amb un valor de més de 41.000 milions d’euros. L’empresa disposa de la cartera de lloguers més àmplia del mercat, per tal com gestiona actualment més de 50.000 unitats. En els tres primers trimestres d’aquest any s’ha produït un volum d’altes de més de 13.400 nous lloguers, fet que suposa un creixement del 31,9% respecte a la mateixa dada de l’exercici anterior.

Cal destacar-ne l’activitat en actius singulars, dels quals la Companyia ha transaccionat 1.314 unitats ‒fet que implica un increment de prop del 120% respecte al setembre del 2016‒ per un valor que supera els 362 milions d’euros.

Oferta comercial per a tots els públics i una àmplia implantació territorial
Les contínues campanyes comercials com, per exemple, «30 dies d’or» i «Viu el teu nou pis», totes dues amb interessants seleccions tant de pisos nous a estrenar com de segona mà, han permès reforçar la posició de lideratge de la Companyia al capdavant del sector.

També l’àmplia gamma de promocions en venda sobre plànol o les innovadores solucions per ajudar empresaris i emprenedors en la compra i el lloguer dels seus espais de treball, han contribuït a aquests bons resultats. Campanyes com la d’oficines, naus i locals en què nombrosos actius presenten en una àmplia selecció de producte descomptes de fins al 30% en la venda o condicions especials com ara carència de quatre mesos en el lloguer, han despertat l’interès de molts clients. Servihabitat també està potenciant la comercialització de sòl amb prop de 4.000 terrenys en venda amb unes condicions especials, alguns amb fins al 40% de descompte.

A més, per a la comercialització dels actius immobiliaris, Servihabitat disposa d’una àmplia implantació territorial i una capil·laritzada xarxa de prop de 7.000 punts de venda, dels quals més de 2.000 són agents col·laboradors (API). Aquesta forta presència també es reforça en l’entorn digital, on la firma gestiona el portal comercial en línia www.servihabitat.com, que el rànquing mesurador d’audiència digital de l’entitat independent ComScore posiciona com la primera web d’empreses de servicing immobiliari del mercat.

Acompanyar el client en tot moment
Per tal de facilitar al client tots els serveis que aquest pugui requerir, Servihabitat posa a la seva disposició la manera més fàcil, clara i senzilla de comprar o llogar. L’acompanyament al consumidor s’ha convertit, doncs, en la base de totes les actuacions de la Companyia. En aquesta línia, entre les diferents formes de contacte amb el client, Servihabitat disposa del servei d’atenció per WhatsApp, que complementa la immediatesa de resposta que ofereixen els seus diferents canals de comunicació, com el Call Me Now i el seu ampli horari d’atenció telefònica.

Independència tecnològica i operativa
Un model operatiu propi, que disposa d’una plataforma tecnològica escalable i flexible amb un desenvolupament específic i totalment adaptat als entorns financer i immobiliari, atorga a Servihabitat una independència en la gestió única al mercat, fet que li permet adaptar-se de manera òptima en temps i eficàcia als serveis d’informació de qualsevol client. L’aposta de la Companyia per disposar d’aquest desenvolupament propi i la inversió que realitza des de fa anys en la millora de sistemes i processos li confereixen una operativitat d’alta eficiència i una autonomia única al sector.

A més, la suma a aquesta plataforma tecnològica d’un equip humà altament especialitzat, i l’experiència acumulada de més de 25 anys en el sector, reforcen el predomini de l’empresa al capdavant dels operadors que gestionen grans carteres de crèdit i d’actius immobiliaris.

Servihabitat és el servicer de referència en la prestació de serveis per a la gestió integral de carteres de crèdit hipotecari i promotor, així com d’actius immobiliaris. L’experiència de més de 25 anys en el mercat i l’elevat volum d’actius sota gestió consoliden la posició de l’empresa al capdavant del sector.

Més informació: Eva Anaya / Teresa Batlle - eanaya@tinkle.es / tbatlle@tinkle.es - 659 72 04 83 / 662 312 879