Servihabitat accelera la posada de producte en el mercat i incrementa un 32% els actius en comercialització
 dijous, 09/05/2019

• El servicer llança dues noves campanyes aquest mes amb gairebé 9.000 actius, augmentant el producte disponible en el mercat
  • Sota la nova promoció “Un gran negoci es mereix un gran espai”, Servihabitat oferta més de 600 naus amb descomptes de fins al 25%
  • També posa a la venda més de 8.000 sòls amb un preu mitjà de 70.000€ amb la campanya “Els millors terrenys són a Servihabitat”

Barcelona, 9 de mayo de 2019.- Servihabitat, servicer de referència en la gestió d'actius immobiliaris i financers, accelera la posada en el mercat d'actius llestos per ser transaccionats, incrementant un 32% el producte disponible en el que va d'any. La Companyia reforça així la seva estratègia d'acostar als potencials compradors i inversors noves propostes amb interessants condicions al llarg de tot any i en tot territori nacional.

D'aquesta manera, Servihabitat està centrant especialment els seus recursos a treure al mercat nou estoc, amb òptimes característiques quant a ubicació i preu, responent a l'elevada demanda que continua requerint nou producte en comercialització.

Amb aquest objectiu, el servicer llançarà al llarg d'aquest any diverses campanyes comercials amb una mitjana de 9.000 actius per campanya, augmentant considerablement el producte disponible i acostant-lo als compradors potencials que busquen noves oportunitats amb reclams com les bones prestacions i localitzacions a més de significatius descomptes.

Per a Juan Carlos Álvarez, Director General de Negoci Immobiliari de Servihabitat, el fet d'apostar per aquest tipus d'activitat “permet a Servihabitat acostar al comprador potencial un gran ventall de producte disponible en temps òptim, per donar resposta a les necessitats que ens planteja la demanda d'actius amb prestacions de qualitat, amb una bona ubicació i a preus competitius”.

Més de 600 naus en venda amb descomptes de fins al 25%
En el marc de l'estratègia de Servihabitat d'accelerar la posada en el mercat de producte en condicions de ser transaccionat, la Companyia ha llançat la campanya “Un gran negoci es mereix un gran espai”, amb més de 600 naus amb descomptes que poden arribar al 25%.

Es tracta d'actius ideals per a qualsevol usuari que desitgi emprendre, ampliar o simplement canviar d'ubicació el seu negoci, a un preu molt competitiu i amb bones ubicacions.

La promoció estarà vigent fins al 8 de juliol i inclou un gran paquet de naus amb preus que oscil·len entre els 22.000€ i els 3.600.000€, i un preu mitjà de 200.000€.

Andalusia (32,8%), Castella-la Manxa (11%) i la Comunitat Valenciana (8,2%) són les comunitats que disposen d'una major oferta inclosa en aquesta campanya, encara que en altres comunitats com per exemple Catalunya (7,5%), la Comunitat de Madrid (7,1%) i Aragó (6,9%) també es podran trobar interessants oportunitats en aquest àmbit.

Per conèixer al detall tots els immobles disponibles dins d'aquesta promoció, pot consultar https://www.servihabitat.com/ca/web/guest/gransespais

Més de 8.000 parcel·les i terrenys amb un preu mitjà de 70.000€
“Els millors terrenys són a Servihabitat” és la campanya que llança el servicer per a acostar una àmplia oferta de sòls a professionals que busquen oportunitats d'inversió i també a particulars que volen desenvolupar un nou projecte de llar, una segona residència, etc.

El comprador podrà triar entre més de 8.000 terrenys amb preus que van des de 1.000€ fins als 3.000.000€, amb un preu mitjà de 70.000€, i atractius descomptes de fins el 24%. Les persones interessades podran presentar les seves ofertes fins al 29 d'agost.

Els terrenys disposen de bones ubicacions i es troben repartits per tot el territori, tot i que Andalusia (27%), Catalunya (12,4%), Castella-la Manxa (12,2%), Castella i Lleó (9,6%) i la Comunitat Valenciana (9,1%) són les comunitats on l'oferta és major.

Per conèixer al detall tots els immobles disponibles dins d'aquesta promoció, pot consultar https://www.servihabitat.com/ca/web/guest/parcelesiterrenys

Servihabitat és un dels servicers de referència en la prestació de serveis per a la gestió integral de carteres de crèdit hipotecari i promotor, així com d’actius immobiliaris. L’experiència de 30 anys en el mercat i l’elevat volum d’actius sota gestió consoliden la posició de l’empresa al capdavant del sector.

Per a més informació: Teresa Batlle / Helena Arnó - tbatlle@tinkle.es / harno@tinkle.es - 662 312 879 / 600 591 801