Servihabitat, al costat dels col·lectius professionals que han contribuït en la lluita contra la Covid-19
 dimarts, 19/05/2020

• La Companyia llança una nova campanya especialment dirigida al personal sanitari i de residències d’avis, així com a les Forces i Cossos de Seguretat de l'Estat que han lluitat en primera línia enfront del coronavirus
  • La iniciativa, a la qual s'han sumat gran part dels clients que immobles dels quals gestiona el servicer, contempla descomptes de 3.000 euros
  • Aquest benefici directe s'aplica a una oferta de 2.000 immobles

Barcelona, 19 de maig de 2020.- Servihabitat, servicer multiclient i multiproducte de referència en la gestió d'actius immobiliaris i financers, acaba de llançar una nova campanya sota el compromís de fer costat als col·lectius professionals que han estat al capdavant de la lluita contra la pandèmia de la Covid-19.

Aquesta iniciativa, que apel·la a la responsabilitat col·lectiva, s'ha dut a terme al costat de la major part dels clients, els immobles dels quals gestiona Servihabitat, per a contribuir i reconèixer, especialment, la labor exercida pel personal sanitari i de residències d'avis, així com a les Forces i Cossos de Seguretat de l'Estat.

Sota el nom de “Ara som nosaltres els qui cuidem de tu”, Servihabitat ha activat una oferta residencial per a donar suport a la compra d'immobles per part dels esmentats col·lectius professionals als quals se'ls ofereix un descompte de 3.000 euros sobre una àmplia oferta de 2.000 immobles repartits per tot el territori nacional, amb un volum important a Madrid i Barcelona.

Aquesta iniciativa és una mostra de gratitud, per a facilitar els plans de compra a tots els col·lectius que durant setmanes han estat al capdavant de la lluita contra la Covid-19. Servihabitat considera que ara és el seu torn, juntament amb la resta de la societat, i ha d'estar al seu costat, sent aquesta iniciativa una mostra del compromís i reconeixement.

Tota la informació d’aquesta acció, que estarà vigent fins al 31 de juliol, es pot consultar en el següent enllaç https://www.servihabitat.com/es/cuidamosdeti o trucant al 942 049 000.

FB_Coletivos_1200x628.jpg

Servihabitat és el servicer multiclient i multiproducte de referència en la prestació de serveis per a la gestió integral de carteres de crèdit hipotecari i promotor, així com d'actius immobiliaris. L'experiència de 30 anys en el mercat i l'elevat volum d'actius sota gestió, que supera les 195.000 unitats, consoliden la posició de l'empresa al capdavant del sector.

Un equip professional multidisciplinari i altament qualificat, l'excel·lència en la gestió, la qualitat del servei adaptat a les necessitats de cada client, la potència comercialitzadora i la innovació tecnològica permeten a Servihabitat convertir-se en un partner estratègic capaç d'aportar solucions diferencials en tot el cicle de gestió d'actius.

Para a més informació:
Helena Arnó / harno@tinkle.es / 600 591 801