Servihabitat augmenta la seva cartera de lloguers un 15% interanual al tancament del tercer trimestre
 dijous, 20/10/2016

• El nombre d’actius, immobiliaris i financers, sota gestió de Servihabitat se situa prop de les 240.000 unitats, un increment de l’11% interanual
  • Com a servicer líder en el mercat nacional, la companyia gestiona actualment prop de 50.000 milions d’euros entre actius financers i immobiliaris

Barcelona, 20 d’octubre de 2016.- Servihabitat, servicer líder en la gestió d’actius financers i immobiliaris, ha registrat un creixement interanual de la seva cartera sota gestió de l’11% al tancament del tercer trimestre, amb la qual cosa s’ha situat en les 239.986 unitats. La comercialització d’immobles fins aquest mes ha superat els 1.300 milions d’euros, entre vendes i lloguers; sense incloure-hi les xifres de vendes des del balanç del promotor, les quals augmentarien sensiblement el total.

L’empresa, que comercialitza actius financers i immobiliaris per un valor de prop de 50.000 milions d’euros, disposa de la cartera de lloguers més àmplia del mercat. Gestiona actualment gairebé 60.000 unitats, incloent-hi pàrquings i trasters, fet que suposa un 15% més que al setembre del 2015.

Oferta comercial per a tots els públics i una àmplia implantació territorial
Les contínues campanyes comercials com, per exemple, “Últimes unitats”, amb la qual Servihabitat ofereix fins a un 20% de descompte en una gran selecció de pisos nous a estrenar i també de segona mà, han permès reforçar la posició de lideratge de la Companyia al capdavant del sector. També l’àmplia gamma de promocions en venda sobre plànol o les innovadores solucions per ajudar empresaris i emprenedors en la compra i el lloguer dels seus espais de treball, com pot ser la campanya “Troba l’espai que necessites per al teu negoci”, han despertat l’interès de molts clients. I és que, pensant especialment en els professionals a la recerca d’oportunitats d’inversió, la Companyia també ha seleccionat i classificat més de 25.000 sòls, solars i edificis (incloent-hi oficines, locals, naus i estructures).

A més, per a la comercialització dels actius immobiliaris, Servihabitat disposa d’una àmplia implantació territorial i una capil·laritzada xarxa de prop de 8.000 punts de venda, dels quals més de 2.000 són agents col·laboradors (API). Aquesta forta presència també es reforça en l’entorn digital, on la firma gestiona el portal comercial on line www.servihabitat.com, que el rànquing mesurador d’audiència digital de l’entitat independent ComScore posiciona com la primera web d’empreses de servicing immobiliari del mercat.

Acompanyar el client en tot moment
Per tal de facilitar al client tots els serveis que aquest pugui requerir, Servihabitat posa a la seva disposició la manera més fàcil, clara i senzilla de comprar o llogar. L’acompanyament al consumidor s’ha convertit, doncs, en la base de totes les actuacions de la Companyia. En aquesta línia, acaba de llançar el seu nou servei d’atenció per WhatsApp, que complementa la immediatesa de resposta que fins ara oferien els seus diferents canals de comunicació, com el Call Me Now i el seu ampli horari d’atenció telefònica.

Independència tecnològica i operativa
Un model operatiu propi, que disposa d’una plataforma tecnològica escalable i flexible amb un desenvolupament específic i totalment adaptat als entorns financer i immobiliari, atorga a Servihabitat una independència en la gestió única al mercat, fet que li permet adaptar-se de manera òptima en temps i eficàcia als serveis d’informació de qualsevol client. L’aposta de la Companyia per disposar d’aquest desenvolupament propi i la inversió que realitza des de fa anys en la millora de sistemes i processos li confereixen una operativitat d’alta eficiència i una autonomia única al sector.

A més, la suma a aquesta plataforma tecnològica d’un equip humà altament especialitzat, i l’experiència acumulada de més de 25 anys en el sector, reforcen el predomini de l’empresa al capdavant dels operadors que gestionen grans carteres de crèdit i d’actius immobiliaris.

Servihabitat és el servicer de referència en la prestació de serveis per a la gestió integral de carteres de crèdit hipotecari i promotor, així com d’actius immobiliaris. L’experiència de més de 25 anys en el mercat i l’elevat volum d’actius sota gestió consoliden la posició de l’empresa al capdavant del sector.

Més informació: Eva Anaya / Teresa Batlle -  eanaya@tinkle.es / tbatlle@tinkle.es - 659 72 04 83 / 662 31 28 79