Servihabitat comercialitza més de 25.000 immobles fins a setembre, la qual cosa suposa un creixement de l'11,6% respecte al mateix període de 2013
 dijous, 30/10/2014

• El volum de vendes durant els tres primers trimestres suposa ja el 100,4% de la xifra d'immobles venuts durant tot el 2013
  • La cartera d'immobles sota gestió creix un 11,5% des de principi d'any i aconsegueix les 171.025 unitats

Servihabitat, servicer independent per a la gestió d'actius financers i immobiliaris, ha comercialitzat fins al tercer trimestre de 2014 un total de 25.125 immobles, dels quals 15.310 corresponen a vendes i 9.815 són nous lloguers. Aquestes xifres suposen un augment de l'11,6% respecte al mateix període de l'any passat i, en concret, la dada de vendes confirma la bona marxa de la comercialització, havent venut a tancament de setembre més unitats que en tot l'exercici anterior (100,4%). La dada de nous lloguers presenta un lleu descens respecte a setembre de 2013 perquè molts dels clients habitualment llogaters, han optat per la compra davant les bones oportunitats del mercat.

Increment del volum d’immobles sota gestió
Al tancament del tercer trimestre, la cartera d'immobles sota gestió ha crescut en 17.605 unitats respecte a final de 2013 i aconsegueix la xifra de 171.025 actius, la qual cosa suposa un augment de l'11,5%. El valor total dels immobles sota gestió és de 25.188 milions d'euros.

La cartera d'immobles en lloguer és un altre exponent del creixement de Servihabitat i se situa ja en 39.148 unitats (incloent pàrquings i trasters), enfront de les 29.928 de desembre de 2013, representant un increment del 30,8% dins de l'exercici actual.

Incloent actius financers i immobiliaris la cartera sota gestió se situa en un valor brut comptable de més de 42.000 milions d'euros (contempla els actius financers amb gestió pròpia i compartida), la qual cosa suposa un descens de prop de 1.000 milions respecte a la mateixa dada del primer semestre. Aquesta disminució es deu als bons resultats en la comercialització d'actius i a l’exitosa gestió de la cartera de crèdit.

Àmplia implantació i innovació comercial que reforcen la posició al capdavant del sector
Servihabitat compta amb una àmplia implantació territorial que es materialitza en 14 centres promotors i una capil·laritzada xarxa de prop de 8.000 punts de venda, dels quals més de 2.000 són agents col·laboradors (APIs). Aquesta forta presència també es trasllada a l'entorn digital,

on la companyia gestiona el portal comercial en línia www.servihabitat.com, que el rànquing mesurador d'audiència digital de l'entitat independent ComScore posiciona com la primera web d'empreses de servicing immobiliari del mercat.

Les contínues i innovadores campanyes de comercialització com “Tu proposes el preu”, “LlogaFácil” o “Local Estalvi”, basades en la diferenciació i la clara orientació al client, han permès activar l'interès per la compra i el lloguer de molts usuaris reforçant la posició de lideratge de la companyia, tant en venda com en gestió de lloguers.

Independència tecnològica i operativa
Un model operatiu propi, que compta amb una plataforma tecnològica escalable i flexible amb un desenvolupament específic i totalment ajustada als entorns financer i immobiliari, atorga a Servihabitat una independència en la gestió única al mercat que li permet adaptar-se de forma òptima en temps i eficàcia als serveis d'informació de qualsevol client.

La suma a aquesta plataforma tecnològica d'un equip professional altament especialitzat, un model innovador per adaptar-se a les necessitats dels seus clients, i l'experiència acumulada de 25 anys en el sector, reforcen el predomini de l'empresa al capdavant dels operadors que gestionen grans carteres de crèdit i d'actius immobiliaris.

Servihabitat és el servicer de referència en la prestació de serveis per a la gestió integral de carteres de crèdit hipotecari i promotor, així com d'actius immobiliaris. L'experiència de 25 anys al mercat i l'elevat volum d'actius sota gestió, consoliden la posició de l'empresa al capdavant del sector.

Un equip professional altament qualificat i una plataforma tecnològica pròpia proporcionen a Servihabitat una metodologia operativa independent i diferenciada, capaç de cobrir totes les exigències en el cicle de gestió d'actius financers i immobiliaris.

Servihabitat compta amb dos accionistes de referència, TPG amb el 51% del capital social i CaixaBank amb el 49%.

Per a més informació:
Eva Anaya / Mireia Català