Servihabitat intensifica l’oferta de producte al mercat i preveu incrementar més d'un 40% els actius en comercialització el 2019
 dilluns, 30/09/2019

• El servicer augmenta un 28% els actius oferts en el primer semestre de l'any
  • La Companyia aposta per intensificar la sortida de producte al mercat, responent a l'elevada demanda de producte nou en comercialització
  • En aquest context, Servihabitat llança la campanya “Trenquem els preus” amb més de 9.300 habitatges amb descomptes de fins al 35%

Barcelona, 19 de setembre de 2019.- Servihabitat, servicer de referència en la gestió d'actius immobiliaris i financers, augmenta l’oferta de producte en el mercat, havent incrementat ja un 28% els actius llestos per a ser transaccionats al primer semestre de 2019. D'aquesta manera, la Companyia reforça la seva estratègia d’apropar als potencials compradors i inversors nova oferta disponible amb interessants condicions al llarg de tot any i al llarg de tot territori nacional.

Responent a l'elevada demanda de producte nou en comercialització, Servihabitat continua centrant especialment els seus recursos a intensificar la sortida de nou estoc al mercat, amb òptimes característiques quant a ubicació i preu.

Més de 9.000 habitatges amb descomptes de fins al 35%
En aquest sentit, Servihabitat llança la campanya “Trenquem els preus” amb prop d’11.500 immobles, dels quals més de 9.300 són habitatges, els descomptes dels quals arriben fins al 35%.

Les tipologies d'immobles són variades, ja que inclouen pisos, àtics, plantes baixes i cases, tant d'obra nova com de segona mà.

Els habitatges es troben repartits per tot el territori nacional, a 50 províncies, tot i que Toledo, Múrcia, Sevilla, Alacant i València són les províncies que disposen d'un percentatge més elevat d'estoc disponible. A més, tenint en compte les segones residències, el producte es troba distribuït tant a zones de costa com de muntanya i fins i tot a pobles d'interior.

Els atractius preus dels habitatges van des dels 20.000€ fins més d'1.000.000€, amb un preu mitjà de 85.000€ i la grandària es troba entre els 30m2 i els 1.700m2, amb una mitjana de 126m2.

La promoció estarà activa fins al dilluns 18 de novembre, per la qual cosa els interessats poden presentar les seves ofertes al llarg de dos mesos.

Així, en aquesta línia, el servicer preveu continuar augmentant la disponibilitat de producte al mercat fins a finalitzar l'any a través de diverses campanyes comercials, per la qual cosa, al tancament de l'exercici, l'augment de l'oferta disponible haurà estat del 41% en comparació amb 2018. D'aquesta manera, la Companyia tracta d'acostar als potencials compradors noves oportunitats al llarg de tot l'any, amb beneficis derivats de les bones prestacions, localitzacions i condicions dels actius.

Per a Juan Carlos Álvarez, Director General de Negoci Immobiliari de Servihabitat: “La Companyia està apostant de forma intensa aquest any per acostar al potencial comprador un gran ventall de producte disponible en temps òptim, donant resposta a les necessitats específiques que ens planteja la demanda d'actius ben situats, a preus competitius i amb prestacions de qualitat”.

Per descarregar la imatge de la campanya, pot visitar el següent enllaç: https://we.tl/t-a6zxepHNg6

Per ampliar la informació de la campanya, pot visitar el següent enllaç:

Servihabitat és un dels servicers de referència en la prestació de serveis per a la gestió integral de carteres de crèdit hipotecari i promotor, així com d’actius immobiliaris. L’experiència de 30 anys en el mercat i l’elevat volum d’actius sota gestió consoliden la posició de l’empresa al capdavant del sector.

Per a més informació: Helena Arnó / Teresa Batlle – harno@tinkle.es / tbatlle@tinkle.es 600 591 801 / 662 312 879