Servihabitat, líder en audiència digital del sector del servicing el 2017
 divendres, 12/01/2018

• La Companyia es posiciona entre les primeres empreses del sector immobiliari amb una mitjana de 600.000 usuaris únics al mes (Report Multi-Platform de comScore).
  • El lloc web www.servihabitat.com obté un 3,5% més d'audiència el 2017 que l'any anterior 1

Barcelona, 12 de gener de 2018.- Servihabitat, servicer de referència en la gestió d'actius immobiliaris i financers, reforça el lideratge en l'entorn digital després de posicionar el seu portal comercial online www.servihabitat.com com la primera web d'empreses del servicing immobiliari, segons el rànquing mesurador d'audiència digital independent comScore.

Amb una mitjana de 600.000 usuaris únics al mes, el portal ha registrat durant aquest any un 3,5% més d'audiència que durant el mateix període de l'exercici anterior, ja que ha passat de vora 6.370.000 usuaris únics en total l'any passat a gairebé 6.600.000 aquest any 2. S'erigeix, així, com la primera web del sector servicing i com una de les líders en la categoria d'immobiliari a Espanya, amb una pujada de quatre posicions respecte del 2016.

En conjunt, la categoria del real estate ha augmentat prop d'un 4% l'audiència total aquest any i la del servicing un 2,1%, per la qual cosa mantenen els avanços any rere any.

Pel que fa a Servihabitat, es tracta del quart any consecutiu en què el servicer lidera la seva categoria, i és que la Companyia ha apostat decididament els darrers anys per oferir noves solucions en l'àmbit digital completament adaptades a les demandes que planteja el consumidor.

Per a Juan Carlos Álvarez, director general de Negoci Immobiliari de Servihabitat: “Com a primera web de servicing immobiliari, segons dades de comScore, les nostres propostes digitals s'emmarquen dins d'una aposta global de Servihabitat per la innovació que es materialitza, entre altres punts, en la implementació de l'última tecnologia en les nombroses eines comercials i vies de comunicació i d’interacció amb el client.”

La transformació digital a Servihabitat implica totes les àrees de la Companyia amb la voluntat de mantenir la innovació i la digitalització com a valors fonamentals en el desenvolupament empresarial, i de continuar en l'avantguarda dels canvis en l'entorn sociotecnològic.

Nou portal que permet facilitar i personalitzar la cerca d'immobles
Recentment, la Companyia ha renovat el seu portal comercial www.servihabitat.com amb un nou disseny que millora l'experiència de navegació dels usuaris i optimitza el procés digital de cerca d'immobles.

El nou web, adaptat completament als diferents dispositius mòbils, es focalitza en la usabilitat mitjançant una interfície dissenyada per a agilitzar el procés de cerca d'immobles adequat a les necessitats de l'usuari. Amb aquesta finalitat, la renovació del web s'ha fonamentat en tres grans puntals: millorar l'exploració de continguts, incrementar la informació oferta sobre cada immoble i garantir una captació de dades del consumidor de manera segura i seqüenciada, que optimitzi el procés de cerca.

Acompanyar el client en tot moment
El seu fort reconeixement en l'àmbit digital s'ha vist reforçat també per la seva aposta decidida per l'acompanyament al consumidor en tot moment, que ha esdevingut la base de totes les actuacions de la Companyia. En aquesta línia, entre les diferents formes de contacte amb el client, Servihabitat disposa del servei d'atenció per WhatsApp, que complementa la immediatesa de resposta que ofereixen els seus diferents canals de comunicació, com ara el Call Me Now i l'ampli horari d'atenció telefònica.

Servihabitat és un dels principals servicers en la prestació de serveis per a la gestió integral de carteres de crèdit hipotecari i promotor, així com d’actius immobiliaris. L’experiència de més de 25 anys al mercat i el volum elevat d’actius sota gestió consoliden la posició de l’empresa al capdavant del sector.

Per a més informació: Eva Anaya / Teresa Batlle - / eanaya@tinkle.es - tbatlle@tinkle.es 659 72 04 83 / 662 312 879

1 Dades al tancament de novembre.
2 Report Multi-Platform de comScore (gener-novembre 2017).