Servihabitat llança Habita, la nova manera de comprar habitatges sense entrada
 dimarts, 25/02/2020

• La campanya llançada pel ‘servicer’ ofereix la possibilitat d’ajornar el pagament de fins al 20% del preu de l’immoble fins al 29 de setembre de 2021. Així doncs, es facilita la compra dels immobles subjectes a aquesta promoció.
  • La campanya va dirigida a aquelles persones que volen comprar-se un habitatge però que encara no tenen els estalvis suficients per fer front a l’aportació inicial que demanen les entitats bancàries.
  • Aquesta campanya s’aplica a 2.300 habitatges que són propietat de Coral Homes distribuïts per tot el territori nacional, la majoria d’ells amb preus inferiors als 100.000€.

Barcelona, 25 de febrer de 2020.- Servihabitat, servicer multiclient i multiproducte de referència en la gestió d’actius immobiliaris i financers, inicia el 2020 amb el llançament d’una nova campanya de suport a la compra d’immobles. Amb aquesta promoció, batejada com “Habita, la nova manera de comprar el teu habitatge sense entrada”, Coral Homes permetrà ajornar el pagament de fins al 20% del preu de l’immoble fins al 29 de setembre de 2023 sense cap mena d’interès.

Aquesta campanya està especialment dissenyada per a tots aquells que estan pensant a comprar-se un nou immoble en propietat però que encara no tenen els estalvis suficients per fer front al 20% del seu valor, quantitat que normalment les entitats bancàries no financen a través de la hipoteca. Gràcies a aquesta nova promoció, els compradors podran pagar fins al 20% del preu del seu immoble en tres pagaments successius fins al 29 de setembre de 2023.

2.300 habitatges propietat de Coral Homes, majoritàriament amb preus per sota dels 100.000 euros i repartits per tot el territori nacional, es beneficien d’aquesta campanya amb el pagament ajornat. Províncies com Sevilla (7,23%), Múrcia (6,84%), Lleida (4,97%) o Toledo (4,92%) són les que compten amb un nombre més gran d’immobles inclosos dins d’aquesta promoció.

Els interessats poden beneficiar-se de les condicions que ofereix “Habita, la nova manera de comprar el teu habitatge sense entrada” a partir del 25 de febrer de 2020 i fins al 6 d’abril de 2020. Per més informació, poden consultar el següent enllaç https://www.servihabitat.com/ca/ o trucar al 942 049 000.

Servihabitat és el servicer multiclient i multiproducte de referència en la prestació de serveis per la gestió integral de carteres de crèdit hipotecari i promotor, així com d’actius immobiliaris. L’experiència de 30 anys en el mercat i l’elevat volum d’actius sota gestió, consoliden la posició de l’empresa davant del sector.

Un equip professional multidisciplinari i altament qualificat, l’excel·lència en la gestió, la qualitat del servei adaptat a les necessitats de cada client, la potència comercialitzadora i la innovació tecnològica permeten a Servihabitat convertir-se en un partner estratègic capaç d’aportar solucions diferencials en tot el cicle de gestió d’actius.

Per més informació:
Helena Arnó / harno@tinkle.es / 600 591 801