Servihabitat llença la campanya “Mai no és tard per a noves aventures” amb descomptes de fins al 40% en prop de 12.000 habitatges
 dimecres, 10/04/2019

• La campanya inclou immobles amb un ampli rang de preus: des d’habitatges a partir de 40.000€ fins a immobles exclusive de Servihabitat
  • Andalusia (15,8%), la Comunitat Valenciana (15,1%) i Catalunya (13%) són les comunitats autònomes que concentren el nombre més gran d’immobles dins d’aquesta oferta a escala nacional
  • La promoció estarà activa fins el 31 de maig de 2019

Barcelona, 10 de abril de 2019.- Servihabitat, servicer de referència en la gestió d’actius immobiliaris i financers, llença la campanya “Mai no és tard per a noves aventures”, amb prop de 12.000 habitatges, repartits per tot el territori nacional, amb descomptes de fins al 40%. Es tracta d’immobles ideals per a persones que inicien una nova etapa a les seves vides.

La promoció inclou des d’habitatges a partir de 40.000€ fins a immobles únics, considerats exclusive, que poden superar els 600.000€, tot i que el preu mitjà de l’ampli ventall d’immobles inclosos en aquesta oferta és de 82.000€.

Andalusia (15,8%), la Comunitat Valenciana (15,1%) i Catalunya (13%) són algunes de les comunitats autònomes que concentren la major part dels immobles inclosos a la campanya, els descomptes de la qual arriben fins a un 40%. Tot i això, altres comunitats com ara Castella-la Manxa (12,1%), Galícia (8,4%), la Regió de Múrcia (6%), Castella i Lleó (6%), Cantàbria (5,3%), les Illes Canàries (3,9%) i la Comunitat de Madrid (3,6%) també disposen d’una gran varietat d’habitatges amb atractius descomptes.

Juan Carlos Álvarez, Director General de Negoci Immobiliari de Servihabitat, assegura que, des de la Companyia, “seguim apostant per apropar a tots els segments de la població l’àmplia i variada gamma de producte de què disposem, oferint sempre els preus i les prestacions més competitives del mercat, adaptades a les necessitats que ens planteja la demanda”.

Les persones interessades poden beneficiar-se dels descomptes de la campanya “Mai no és tard per a noves aventures” presentant les seves ofertes fins el 31 de maig de 2019.

Per conèixer al detall tots els immobles disponibles dins d’aquesta promoció, poden consultar https://www.servihabitat.com/ca/novesaventures.

Servihabitat és un dels servicers de referència en la prestació de serveis per a la gestió integral de carteres de crèdit hipotecari i promotor, així com d’actius immobiliaris. L’experiència de 30 anys en el mercat i l’elevat volum d’actius sota gestió consoliden la posició de l’empresa al capdavant del sector.

Per a més informació:
Teresa Batlle / Helena Arnó - tbatlle@tinkle.es / harno@tinkle.es - 662 312 879 / 600 591 801