Servihabitat nomena Edelweiss Obiol com a Directora Executiva Financera i de Gestió del Canvi
 divendres, 02/02/2018

• Edelweiss Obiol s'incorpora a Servihabitat per liderar l'àrea financera de la companyia, així com el departament de Gestió del Canvi, després de sis mesos centrada a desenvolupar-hi projectes estratègics
  • Disposa d'una experiència dilatada en el sector financer, assumint responsabilitats estratègiques i d'alta direcció

Barcelona, 2 de febrer de 2018.- Servihabitat, una de les principals companyies en la gestió d'actius immobiliaris i financers, ha nomenat Edelweiss Obiol com a Directora Executiva Financera i de Gestió del Canvi de la Companyia.

Edelweiss Obiol és Llicenciada en Ciències Empresarials i Màster en Direcció d'Empreses per ESADE. Disposa de més de vint anys d'experiència, principalment en el sector financer, assumint responsabilitats estratègiques i d'alta direcció. També compta amb un sòlid bagatge en l'àrea de finances i amb una àmplia experiència en diversos cicles de negoci, capitanejant iniciatives de simplificació de processos, reorganització d'equips, gestió del canvi i execució de projectes estratègics. En concret, a GE Capital, on va ocupar diferents càrrecs al llarg dels seus setze anys d'experiència a l'entitat, va liderar l'àrea financera durant tres anys, i el 2014 va passar a ocupar el càrrec de Directora General. A més, també ha desenvolupat la seva carrera professional a PPG Ibérica i a Ernst&Young.

Ara, després de sis mesos a la Companyia, en els quals s'ha centrat a desenvolupar i implementar projectes estratègics per a afegir valor als clients, Edelweiss Obiol assumeix la responsabilitat de Directora Executiva Financera i de Gestió del Canvi.

Servihabitat és un dels principals servicers de prestació de serveis per a la gestió integral de carteres de crèdit hipotecari i promotor, així com d'actius immobiliaris. L'experiència de més de 25 anys en el mercat i l'elevat volum d'actius sota gestió, consoliden la posició de l'empresa al capdavant del sector.

Un equip professional altament qualificat i una plataforma tecnològica pròpia proporcionen a Servihabitat una metodologia operativa independent i diferenciada, capaç de cobrir totes les exigències en el cicle de gestió d'actius financers i immobiliaris.

Per a més informació: Eva Anaya / Teresa Batlle - / eanaya@tinkle.es - tbatlle@tinkle.es 659 72 04 83 / 662 312 879