Servihabitat nomena Iheb Nafaa com a Conseller Delegat de la Companyia
 dimecres, 17/01/2018

• Segons el Pla de Successió previst, Nafaa substitueix Julián Cabanillas al capdavant de la màxima direcció del servicer
  • Nafaa compta amb una dilatada experiència en el lideratge de grans companyies

Barcelona, 17 de gener de 2018.- Servihabitat, una de les principals companyies en la gestió d’actius immobiliaris i financers, ha nomenat Iheb Nafaa com a Conseller Delegat de la Companyia, en substitució de Julián Cabanillas, seguint els passos del Pla de Successió previst en la direcció.

Nafaa compta amb una dilatada experiència en el lideratge de grans companyies com BNP Paribas, GE Capital i Gescobro, entre altres. El nou CEO, que s’ha incorporat el 8 de gener, és Enginyer en Estadística, Econometria i Finances per l’École Nationale de la Statistique et de l'Administration Économique de París.

Per la seva part, Cabanillas, després de vint anys de vinculació al projecte Servihabitat, assumint la màxima responsabilitat executiva de la Companyia de forma ininterrompuda durant els últims dotze anys, ha aconseguit situar l’empresa com a líder i referència en el sector. Igualment, en aquest període, ha afrontat amb gran èxit un dels majors reptes de la Companyia, com el de convertir-se en una estructura multiservei i multiclient, assumint tota la gestió del cicle de vida de l’actiu financer i immobiliari, amb total independència operativa, i obrint Servihabitat a clients nous i segments de negoci nous.

El nou nomenament s’emmarca dins el Pla de Transformació i Millora de la Companyia, que garanteix l’adaptació constant als canvis incessants que experimenten tant el mercat com els propis clients del servicer. Amb aquest Pla, Servihabitat continua refermant els ciments del sector, consolidant les seves bases de creixement a partir de l’escolta i adaptació a les noves necessitats que transmet permanentment la demanda.

Servihabitat és un dels principals servicers en la prestació de serveis per a la gestió integral de carteres de crèdit hipotecari i promotor, així com d’actius immobiliaris. L’experiència de més de 25 anys al mercat i el volum elevat d’actius sota gestió consoliden la posició de l’empresa al capdavant del sector.

Per a més informació: Eva Anaya / Teresa Batlle - / eanaya@tinkle.es - tbatlle@tinkle.es 659 72 04 83 / 662 312 879