Servihabitat ofereix més de 5.800 immobles amb descomptes de fins al 35%
 dijous, 12/03/2020

• El ‘servicer’ llança la campanya “De viure a una casa a viure a una llar” amb habitatges i altres annexos distribuïts per tot el territori espanyol.
  • Els habitatges més econòmics es situen en els 40.000€ i el preu mitjà és de 80.000€, amb una superfície de 130m² de mitjana.
  • La campanya estarà activa fins a l’11 de maig de 2020.

Barcelona, 12 de març de 2020.- Servihabitat, servicer multiclient i multiproducte de referència en la gestió d’actius immobiliaris i financers, llança la seva nova campanya “De viure a una casa a viure a una llar”, amb la qual es posa a disposició dels que estan pensant a adquirir un habitatge en propietat més de 5.800 immobles amb descomptes de fins al 35%.

La promoció compta amb immobles ubicats al llarg de tot el territori espanyol, essent Múrcia (8%), València (8%), Alacant (8%) i Tarragona (6%) les províncies que disposen d’un nombre més gran d’actius inclosos dins la campanya, totes elles amb més de 300.

Els immobles, essencialment habitatges – alguns d’ells amb annexos com places de pàrquing o trasters –, tenen un preu mitjà de 80.000 €, partint dels 40.000 € en el cas dels actius més econòmics, i disposen d’una superfície de 130 m2 de mitjana. Els productes inclosos en aquesta proposta comercial estan pensats tant per a famílies i parelles com per a persones que viuen soles.

Amb campanyes com aquesta, Servihabitat pretén seguir ampliant l’oferta per a facilitar el primer accés a l’habitatge que, d’acord amb l’opinió de la Xarxa d’Agents Col·laboradors (APIs) de Servihabitat recopilada en l’últim informe sobre el Mercat Residencial a Espanya de Servihabitat Trends, és la principal motivació de compra d’un habitatge habitual. I és que gairebé el 55% de les operacions de compravenda varen atendre aquest objectiu per part dels compradors el semestre passat, segons Servihabitat Trends.

Isidro Soriano, Director Executiu de REOs Sales i Màrqueting, assegura que “Servihabitat segueix treballant per a facilitar l’accés a l’habitatge a tots aquells que estan interessats a aconseguir una llar en propietat a través de campanyes com De viure a una casa a viure a una llar, que posen a disposició dels compradors un ampli volum d’habitatges amb atractius descomptes”.

La campanya es posa en marxa l’11 de març de 2020 i s’allargarà durant dos mesos. Els interessats en la nova promoció “De viure a una casa a viure a una llar” poden consultar l’àmplia varietat d’habitatges a https://www.servihabitat.com/ca/web/guest/viureenunallar o bé poden trucar al 942 049 000.

Servihabitat és el servicer multiclient i multiproducte de referència en la prestació de serveis per la gestió integral de carteres de crèdit hipotecari i promotor, així com d’actius immobiliaris. L’experiència de 30 anys en el mercat i l’elevat volum d’actius sota gestió, consoliden la posició de l’empresa davant del sector.

Un equip professional multidisciplinari i altament qualificat, l’excel·lència en la gestió, la qualitat del servei adaptat a les necessitats de cada client, la potència comercialitzadora i la innovació tecnològica permeten a Servihabitat convertir-se en un partner estratègic capaç d’aportar solucions diferencials en tot el cicle de gestió d’actius.

Per més informació:
Helena Arnó / harno@tinkle.es / 600 591 801