Servihabitat ofereix una gran varietat d’oportunitats immobiliàries en el marc del BMP 2017
 dimarts, 17/10/2017

• La companyia presenta immobles adaptats a cada perfil i a cada necessitat, amb avantatges excepcionals.
  • Com a novetat destaca el nou portal www.servihabitat.com, que aconsegueix la millor experiència per a l’usuari facilitant i personalitzant la cerca d’immobles.
  • A inversores.servihabitat.com/ca/, els professionals que busquin oportunitats d’inversió podran triar entre una selecció especial de més de 30.000 actius.
  • Potenciar el suport i la relació amb el client és un dels objectius principals de les propostes presentades pel servicer al saló.

Barcelona, 17 d’octubre de 2017.- Servihabitat, servicer de referència en el sector immobiliari, torna a ser present en la 21a edició de Barcelona Meeting Point (BMP) com un dels seus patrocinadors principals. El BMP suposa un important punt de trobada estratègica per als actors del sector, i, de nou, té el suport del servicer per quart any consecutiu, amb la qual cosa fa palès el compromís i la confiança dipositada per part de Servihabitat en el certamen.

Per Juan Carlos Álvarez, director general de Negoci Immobiliari de Servihabitat: “Des de la companyia continuem apostant pel BMP com a punt de trobada ineludible per als diferents players estratègics del mercat immobiliari. Renovem, així, la nostra confiança en aquest saló de referència d’àmbit mundial i reforcem el nostre compromís en aquesta cita obligada per als principals líders del sector a escala global”. Pel que fa a l’evolució del sector, Álvarez assegura que “a Servihabitat som optimistes sobre la marxa del mercat residencial, que mostra signes clars de recuperació el 2017, tal com apunten els indicadors principals”.

Productes especialment adaptats a cada necessitat Campaña Encuentra Espacio Negocio
Servihabitat presenta, doncs, noves propostes i una atractiva selecció comercial, amb immobles adaptats a cada perfil de client i a cada necessitat. En aquest sentit, destaca el nou portal www.servihabitat.com, que aconsegueix la millor experiència per a l’usuari facilitant i personalitzant la cerca d’immobles.

Així, des del seu estand B-233, la companyia ofereix propostes de valor adaptades a les necessitats tant de particulars com de professionals i inversors.

En aquest sentit, els clients que s’apropin al punt de trobada de Servihabitat a la recerca de la seva primera o segona residència, poden triar entre un ampli ventall d’habitatges, tant en venda com de lloguer. En el cas de les primeres, destaquen les campanyes “30 dies d’or” i “Viu el teu nou pis”, totes dues amb seleccions interessants tant de pisos nous per estrenar com de segona mà, alguns amb descomptes atractius i d’altres a preus de mercat força interessants.

Mataró fachadaResidencial Can Marot (Mataró): complex d’obra nova amb amplis habitatges, molt a prop de la platja i del centre de la ciutat, amb habitatges d’1 a 4 dormitoris, acabats d’alta qualitat i una distribució excel·lent.

Per als qui apostin per la compra sobre plànol, en el marc del BMP 2017, la companyia presenta diverses promocions com, per exemple, pisos situats molt a prop de la platja en un nou complex residencial a Mataró o amplis immobles, de disseny modern i sostenible, amb els millors acabats a Vilanova i la Geltrú.

Una altra de les novetats més especials és la selecció d’habitatges Exclusive: únics, d’alt standing i seleccionats especialment per als clients més exigents.

A més, el lloguer d’habitatges també serà present al saló, a través de les condicions immillorables que ofereix LloguerFàcil (www.servihabitat.com/es/AlquilaFacil).

Una oferta àmplia d’espais per a empresaris i emprenedors
Servihabitat ofereix als professionals que busquen un local, oficina, nau industrial o un altre tipus de producte per al seu negoci oportunitats i condicions interessants, tant en venda com de lloguer.

El servicer posa a la disposició d’empresaris i emprenedors prop de 4.000 béns immobles en venda a tot el territori nacional. Es tracta d’una oferta àmplia amb descomptes en la compra de fins a un 30% en una gran selecció de producte o fins i tot un xec reforma addicional en locals en brut. Pel que fa al lloguer, destaca l’oportunitat de disposar de quatre mesos de carència amb la nova campanya també per a una selecció completa de locals, naus i oficines.

La companyia ofereix, a més, la campanya “Parcel·les en venda”, que presenta descomptes interessants per a una àmplia gamma de sòls.

Selecció especial per a inversors
Els professionals que busquin oportunitats d’inversió en l’àmbit immobiliari poden triar entre més de 30.000 actius especialment seleccionats i classificats amb aquesta finalitat. Al portal inversores.servihabitat.com/ca/ podeu trobar oportunitats immobiliàries per a totes les necessitats (immobles en rendibilitat, edificis singulars en diferents fases d’edificabilitat, sòls i locals en ubicacions prime, etc.), tant de venda com de lloguer.

Servihabitat és el servicer de referència en la prestació de serveis per a la gestió integral de carteres de crèdit hipotecari i promotor, així com d’actius immobiliaris. L’experiència de més de 25 anys en el mercat i l’elevat volum d’actius sota gestió consoliden la posició de l’empresa al capdavant del sector.

Més informació: Teresa Batlle / Eva Anaya - tbatlle@tinkle.es / eanaya@tinkle.es - 662 312 879 / 659 72 04 83