Servihabitat posa a la venda gairebé 5.700 immobles especialment seleccionats per al comprador estival
 dilluns, 01/07/2019

• El servicer llança la campanya “Més espai i menys calor”, que inclou al voltant de 4.500 habitatges i 1.200 annexos, tant de primera com de segona residència
  • Els immobles tenen una mida mitjana de 110 m2 i el seu preu se situa entre els 56.000€ i 1.000.000€, amb descomptes que poden arribar fins al 40%
  • Els interessats poden beneficiar-se d'aquesta promoció fins al 28 d'agost de 2019

Barcelona, 1 de juliol de 2019.- Amb motiu de l'arribada de l'estiu, Servihabitat, servicer de referència en la gestió d'actius immobiliaris i financers, treu al mercat la seva nova campanya “Més espai i menys calor”, una promoció especialment centrada en l'època estival que inclou gairebé 5.700 immobles, dels quals més del 80% són habitatges, amb excepcionals condicions i descomptes que poden arribar fins al 40%.

La promoció inclou tant una àmplia selecció d'habitatges de primera residència, més de 4.000, com una atractiva selecció de 500 segones residències. Pel que fa a les primeres, destaquen el 22% de cases i plantes baixes amb atractives terrasses o jardins per a poder gaudir de l'espai a l'aire lliure, mentre que, en el cas de les segones residències, els immobles es troben principalment situats en zones de costa i de muntanya.

Els preus dels immobles inclosos en aquesta campanya van des dels 56.000€ fins a 1.000.000€, amb un preu mitjà de 90.000€, i la mida dels habitatges oscil•la entre els 35 i 1.000 m2, per la qual cosa l'oferta s'adapta a diferents perfils i necessitats dels compradors durant el període estival.

Els immobles es troben distribuïts al llarg de tot el territori espanyol, encara que les províncies que compten amb una oferta major són Múrcia, Toledo, Cantàbria, Almería, València, Alacant, Castelló i Lleida.

Amb el llançament d'aquesta campanya, Servihabitat continua reforçant la seva estratègia d'acostar als potencials compradors noves propostes amb interessants condicions al llarg de tot l'any i en tot el territori nacional.

Les persones interessades poden gaudir dels avantatges de la promoció “Més espai i menys calor” presentant les seves ofertes fins al 28 d'agost de 2019. A més, els qui ho desitgin, poden ampliar la informació de la campanya visitant el següent enllaç: www.servihabitat.com/ca/web/guest/latevanovallar o contactant amb el telèfon d'atenció al client: 902 15 01 02.

Servihabitat és un dels servicers de referència en la prestació de serveis per a la gestió integral de carteres de crèdit hipotecari i promotor, així com d’actius immobiliaris. L’experiència de 30 anys en el mercat i l’elevat volum d’actius sota gestió consoliden la posició de l’empresa al capdavant del sector.

Per a més informació: Teresa Batlle / Helena Arnó - tbatlle@tinkle.es / harno@tinkle.es - 662 312 879 / 600 591 801