Servihabitat posa a la venda prop de 5.000 locals, naus i oficines amb descomptes de fins al 35%
 dilluns, 07/10/2019

• El servicer llença la campanya “Els millors espais per al teu negoci” amb una selecció de locals comercials, oficines i naus industrials.
  • El producte es troba localitzat per tot el territori nacional, amb especial presència a les províncies de Sevilla, Barcelona i Madrid.
  • La campanya compta amb més de 2.800 immobles per menys de 100.000 euros.
  • La promoció estarà activa durant dos mesos, fins al 3 de desembre

Barcelona, 4 d’octubre de 2019.- Servihabitat, servicer de referència en la gestió d'actius immobiliaris i financers, posa a la venda més de 4.500 locals comercials, naus industrials i oficines amb descomptes de fins al 35%. La campanya “Els millors espais per al teu negoci” inclou, a més, annexos addicionals, per la qual cosa comprèn en total prop de 6.000 actius.

Per tipologies, gairebé el 60% dels immobles correspon a locals comercials, mentre que les naus i oficines ronden cadascuna el 10% del total. La resta són annexos de diferents tipologies com places de pàrquing i trasters.

Els actius es troben distribuïts al llarg de tot el territori nacional, en grans capitals, ciutats dormitori i petites poblacions sent les províncies amb major concentració d'estoc: Sevilla (11%), Barcelona (8%), Madrid (6%), Santa Cruz de Tenerife (5%), València (5%) i Cadis (5%).

Pel que fa al preu, els locals compten amb un preu mitjà de 121.000€, podent trobar oportunitats des de 10.000€. Les oficines tenen un preu mitjà de 87.000€ amb ubicacions singulars. Les naus industrials costen de mitjana 163.000€.

Amb aquesta campanya, Servihabitat posa a la disposició d'aquelles persones i empreses interessades a ampliar el seu negoci, canviar d'ubicació o millorar l'espai actual, una àmplia varietat d'opcions amb condicions excepcionals. La promoció estarà activa fins al dimarts 3 de desembre.

D'aquesta manera, tal com afirma Juan Carlos Álvarez, Director General de Negoci Immobiliari de Servihabitat: “Seguim molt focalitzats a oferir al mercat producte nou amb característiques notables quant a ubicació i preu, reforçant el nostre objectiu d'acostar als potencials compradors un ventall extens de nova oferta amb interessants condicions i al llarg de tot l'any que el mercat està demandant”.

Per descarregar la imatge de la campanya, pot visitar el següent enllaç:

Per ampliar la informació de la campanya, pot visitar el següent enllaç:

Servihabitat és un dels servicers de referència en la prestació de serveis per a la gestió integral de carteres de crèdit hipotecari i promotor, així com d'actius immobiliaris. L'experiència de 30 anys en el mercat i l'elevat volum d'actius sota gestió, consoliden la posició de l'empresa al capdavant del sector.

Un equip professional altament qualificat i una plataforma tecnològica pròpia proporcionen a Servihabitat una metodologia operativa independent i diferenciada, capaç de cobrir totes les exigències en el cicle de gestió d'actius financers i immobiliaris.

Per a més informació: Helena Arnó / Teresa Batlle – harno@tinkle.es / tbatlle@tinkle.es 600 591 801 / 662 312 879