Servihabitat presenta la campanya ‘Avantatges imbatibles per a pisos irresistibles’
 dimecres, 06/05/2015

• Fins al 30 de juny, el comprador podrà gaudir d’una excepcional combinació d’avantatges per cada un dels immobles
  • La campanya inclou prop de 9.000 habitatges de tot el territori nacional
NP_SIMA_ca_avantatges.jpg

Servihabitat, servicer de referència en la gestió d’actius immobiliaris i financers, ofereix al SIMA 2015, en una àmplia selecció d’habitatges, una innovadora campanya que destaca quatre propostes de valor diferencial de la Companyia:

• “Tu proposes el preu”, on es convida als clients que ho desitgin a fer una proposta de preu.
  • Fins a un 60% de descompte en una gran selecció d’habitatges.
  • Regal d’un any d’hipoteca gratis.
  • Lliurament d’un xec regal per ajudar a afrontar les primeres despeses.

Cada habitatge en campanya es pot adquirir, fins al 30 de juny, amb un o varis d’aquests avantatges. Per aquest motiu, tots els immobles en campanya estan identificats a www.servihabitat.com amb les icones corresponents. Aquestes condicions s’apliquen a prop de 9.000 habitatges de segona mà i per estrenar de tot el territori nacional.

Per a més informació sobre la campanya “Avantatges imbatibles per a pisos irresistibles”: http://www.servihabitat.com/pisosirresistibles/index-ca.html

Promocions destacades al SIMA
La Companyia oferirà a l’estand 6B60 de SIMA una atractiva gamma de promocions en venda sobre plànol. Es tracta de diferents opcions per donar resposta a les necessitats del mercat: habitatges en urbanitzacions privilegiades a un pas de Madrid i pisos de gran qualitat al cor de la ciutat.

Entre les promocions destacades, el client pot trobar:

• Residencial Montepilar: en una de les millors zones de Majadahonda, la promoció oferta habitatges que combinen elegància, qualitat i disseny. Pisos de quatre dormitoris amb terrassa, baixos amb jardí i àtics amb terrassa-solàrium en una urbanització que compta amb piscina, pàdel, sala comunitària i zona de jocs infantils.
  • Residencial San Isidro-PAU Carabanchel: en un entorn tranquil i agradable, els clients poden trobar en aquesta promoció habitatges de 2, 3 i 4 dormitoris amb terrassa o plantes baixes amb jardí. Tots els immobles inclouen plaça de garatge i traster i gaudeixen d’una gran zona comuna amb piscina comunitària, pista de pàdel i jardí privat.
  • Edifici Alfonso XIII: dins el districte de Chamartín, a la zona de Ciudad Jardín, la promoció compta amb habitatges de gran qualitat amb plaça de garatge i traster en una excel·lent zona amb tot tipus de serveis i bones comunicacions, molt pròxim a l’Auditori Nacional i al Parc Berlín.

Pels que desitgin adquirir una segona residència, Servihabitat disposa d’una promoció especialment rellevant al sud de Tenerife, el Residencial Las Olas, a Palm-Mar, al municipi d’Arona. Aquesta promoció va obtenir el premi a la millor promoció immobiliària de les Illes Canàries i uneix disseny, confort, qualitat i serveis en una zona tranquil·la i amb bons accessos.

Totes les propostes sobre plànol poden ser consultades en el següent enllaç: http://www.servihabitat.com/viviendasobreplano/ca/index.html

NP_SIMA_ca_casa.jpg

En el cas d’obra acabada, cal destacar a Madrid una exclusiva proposta que conformen els habitatges unifamiliars de luxe ubicats a la urbanització residencial de Ciudalcampo, que disposa d’una zona esportiva comunitària, piscina, pistes de pàdel i gimnàs, a més de camp de golf i hípica al voltant.

Oportunitats per a emprenedors, autònoms i empreses
Servihabitat disposa també de diferents opcions per a emprenedors, autònoms i empreses que busquen arrancar o millorar el seu negoci. Es tracta d’una gran varietat d’immobles que s’adapten a la necessitat de qualsevol professional i que els ofereix la possibilitat d’escollir entre més de 8.000 locals, naus i oficines de tota la geografia nacional en venda o lloguer, amb una oferta especialment àmplia a Madrid i la zona centre.

NP_SIMA_ca_estiu.jpg

Segona residència des de 50.000 €
La Companyia compta també amb propostes suggerents en segona residència. Per reforçar aquesta oferta, el servicer ha posat en marxa la campanya “I love summer”, amb una selecció de productes de segona residència en zones d’interior, mar i muntanya des de 50.000 euros, on a més el client pot proposar el preu. Entre aquestes propostes, destaca l’edifici d’habitatges a estrenar a Almenara (Castelló) des de 64.000€.

Lloguer o LloguerFàcil?
Pel que fa a les opcions de lloguer, gràcies als avantatges de “LloguerFàcil”, Servihabitat té una gran cartera d’habitatges per llogar amb condicions immillorables: dos mesos gratis, sense avals (consultar condicions) i un únic més de fiança, entre altres avantatges.

NP_SIMA_ca_lloguer.jpg

Propostes destinades al client inversor
La Companyia ofereix, a més, grans oportunitats en el sector residencial i terciari per a clients amb perfil inversor que busquen opcions amb bones perspectives de rendibilitat.

Servihabitat és el servicer  de referència en la prestació de serveis per a la gestió integral de carteres de crèdit hipotecari i promotor, així com d'actius immobiliaris. L'experiència de 25 anys al mercat i l'elevat volum d'actius sota gestió, consoliden la posició de l'empresa al capdavant del sector.

Un equip professional altament qualificat i una plataforma tecnològica pròpia proporcionen a Servihabitat una metodologia operativa independent i diferenciada, capaç de cobrir totes les exigències en el cicle de gestió d'actius financers i immobiliaris i reforcen el predomini de l’empresa al capdavant dels operadors que gestionen grans carteres de crèdit i d’actius immobiliaris.

Per a més informació:
Eva Anaya / Mariona Puig