Servihabitat presenta una nova fórmula per a facilitar la compra d'immobles durant l'estat d'alarma
 dimarts, 21/04/2020

• El 'servicer', que ha registrat un augment de visites en el seu web en les últimes setmanes, ha posat en marxa aquesta iniciativa que permet als clients fer una reserva de l'habitatge que interessi sense necessitat de visita prèvia.
  • Els oferents podran renunciar-hi sense cap mena de penalització si una vegada finalitzat aquest període decideixen no adquirir l'habitatge després d'haver-lo vist.
  • Les cerques d’habitatges amb jardí o terrassa creixen el 26% des de l’inici del confinament.
  • Els interessats poden presentar les seves ofertes des del 17 d'abril.

Barcelona, 21 d'abril de 2020.- Servihabiat, servicer multiclient i multiproducte de referència en la gestió d'actius immobiliaris i financers, facilita als seus clients l'adquisició d'immobles adaptant-se a la situació d'excepcionalitat a causa de la Covid-19. El confinament ha provocat un canvi de tendència del consum amb un auge de les compres per Internet: així ho constata la plataforma independent Kantar en un informe que ha publicat recentment, en el qual mostra que les compres electròniques han augmentat en tots els segments de mercat.

En aquest sentit, durant la setmana del 13 al 19 d'abril, Servihabitat ha registrat un increment de fins al 33% en el nombre de visites en el seu web respecte a la primera setmana després del decret d'estat d'alarma. Les províncies en les quals han crescut més les cerques són Lleida (+79,8%), Córdoba (+51,5%) i Lugo (+48,2%), seguides de grans capitals com Barcelona (+43,2%) i Madrid (+28,7%). Igualment, a més del creixement en el nombre de visites, també creixen en un 15% les pàgines vistes, una mètrica que denota la profunditat més significativa i comparativa en les cerques per part dels usuaris. Pel que respecta a la mena de producte, s'ha pogut percebre un canvi de tendència en la tipologia de producte desitjat, ja que les cerques d'habitatges amb terrassa o jardí han crescut un 26% des de l'inici del brot de la pandèmia a Espanya.

A causa d'aquest canvi en el context i en els hàbits de consum dels usuaris, la Companyia ha dissenyat una nova metodologia que facilita el procés de compra mentre estigui vigent l'estat d'alarma pel coronavirus. Aquesta nova fórmula ofereix als usuaris una oportunitat de continuar realitzant ofertes pels immobles que els interessen, sense necessitat de visitar-los.

Tots aquells que estiguin interessats a fer-se amb un nou habitatge ja poden presentar les seves ofertes des del 17 d'abril. Els oferents disposaran d'un termini de 15 dies des de la finalització de l'estat d'alarma o, si escau, des de la fi de les limitacions a la lliure circulació de les persones, per a visitar l'immoble i decidir si finalment l'adquireixen o no. En cas negatiu, els clients podran desistir de les seves ofertes sense cap mena de penalització i amb total garantia de devolució.

Isidro Soriano, Director Executiu de REOs Sales i Màrqueting de Servihabitat, indica que "en aquests moments, estem oferint vies alternatives per a tots els usuaris amb l'objectiu d'ajustar les possibilitats de compra d'un habitatge a la situació d'excepcionalitat. Amb això pretenem que els plans de compra puguin seguir endavant en la mesura que sigui possible i que aquells que estan pendents d'adquirir una nova casa puguin agilitar al màxim els tràmits".

Més de 55.000 immobles repartits al llarg del territori espanyol i propietat de diferents clients pels quals Servihabitat opera gaudeixen d'aquesta nova fórmula de compra. Els interessats poden consultar els habitatges a la web https://www.servihabitat.com/ca/web/guest/ofertasensevisita o bé trucant al 942 049 000.

Visita con garantía SVH.JPG

Servihabitat és el servicer multiclient i multiproducte de referència en la prestació de serveis per la gestió integral de carteres de crèdit hipotecari i promotor, així com d’actius immobiliaris. L’experiència de 30 anys en el mercat i l’elevat volum d’actius sota gestió, consoliden la posició de l’empresa davant del sector.

Un equip professional multidisciplinari i altament qualificat, l’excel·lència en la gestió, la qualitat del servei adaptat a les necessitats de cada client, la potència comercialitzadora i la innovació tecnològica permeten a Servihabitat convertir-se en un partner estratègic capaç d’aportar solucions diferencials en tot el cicle de gestió d’actius.

Per a més informació:
Helena Arnó / harno@tinkle.es / 600 591 801