Servihabitat proposa la manera més fàcil, clara i senzilla de comprar o llogar en el marc del BMP 2016
 dimarts, 18/10/2016

• L’acompanyament al client en tot moment és la base dels nous serveis que la Companyia presentarà al saló
  • El servicer oferirà una àmplia selecció d’habitatges a estrenar, de segona mà o sobre plànol, amb avantatges excepcionals
  • “Troba l’espai que necessites per al teu negoci” és la campanya comercial ideada per ajudar empresaris i emprenedors a dur a terme la seva activitat
  • Més de 25.000 actius especialment seleccionats i classificats per invertir en l’àmbit immobiliari

Barcelona, 18 d’octubre de 2016.- Servihabitat, servicer líder del sector immobiliari, tornarà a estar present en la vintena edició de Barcelona Meeting Point (BMP), com un dels seus Patrocinadors Principals. La Companyia renova així la seva confiança en el saló anual, alhora que reforça el seu compromís amb el mercat immobiliari nacional i internacional. I és que BPM és una cita obligada per als principals líders del sector a escala global.

Servihabitat presentarà atractius avantatges i ofertes comercials, i alhora reforçarà la seva aposta per acompanyar el consumidor en tot moment. En aquest sentit, destaca el nou servei d’atenció per WhatsApp que el servicer ha llançat recentment, el qual complementa la immediatesa de resposta que fins ara oferien els seus diferents canals de comunicació, com el Call Me Now i el seu ampli horari d’atenció telefònica.

Campaña Últimas UnidadesProductes per a tots els públics
Des del seu estand a la zona B-233, la Companyia oferirà propostes de valor adaptades a les necessitats tant de particulars com de professionals i inversors.

En aquest sentit, els clients que s’apropin al punt de trobada de Servihabitat a la recerca de la seva primera o segona residència, podran triar entre un ampli ventall d’habitatges, tant en venda com de lloguer. En el cas dels primers, destaca la campanya “Últimes unitats”, amb una interessant selecció tant de pisos nous a estrenar com de segona mà, amb un descompte de fins a un 20%.

Així mateix, per als que apostin per la compra sobre plànol, en el marc del BMP 2016 la Companyia presentarà diverses promocions, com la de Sant Cugat del Vallès (Barcelona), amb excel·lents acabats i una gran zona comunitària; així com lluminosos pisos i àtics a la ciutat de Tarragona, equipats amb piscina compartida.

Pel que fa als habitatges en lloguer, Servihabitat tornarà a apostar per la campanya “LloguerFàcil”, amb immillorables avantatges com, per exemple, els quatre primers mesos gratuïts en la quota d’arrendament.

Campaña Encuentra Espacio Negocio Espais pensats per emprendre o millorar el negoci: naus, locals i oficines
Els professionals que busquin un espai on dur a terme la seva activitat trobaran, a l’estand de Servihabitat, interessants locals, oficines i naus industrials, repartides arreu del territori nacional. Amb la campanya “Troba l’espai que necessites per al teu negoci” podran comprar o llogar actius amb condicions especials. Per exemple, fins al proper 2 de novembre, els interessats podran escollir entre més de 4.000 béns immobles en venda, amb descomptes de fins a un 20% i fins i tot un xec de reforma addicional, en el cas dels locals en brut. Fins a finals del proper mes, els empresaris i emprenedors que s’estimin més llogar un espai en el qual continuar creixent també podran fer-ho amb quatre mesos de carència inicial.

Un complet aparador per als inversors
Finalment, Servihabitat ha seleccionat i classificat més de 25.000 sòls, solars i edificis –incloent-hi oficines, locals, naus i estructures– per a aquells visitants que acudeixin al BMP a la recerca d’ oportunitats d’inversió immobiliària.

Totes i cadascuna de les campanyes, ofertes comercials i propostes de valor que Servihabitat presentarà al saló als particulars, professionals i inversors es poden consultar a través de la pàgina web www.servihabitat.com.

Servihabitat és el servicer de referència en la prestació de serveis per a la gestió integral de carteres de crèdit hipotecari i promotor, així com d’actius immobiliaris. L’experiència de més de 25 anys en el mercat i l’elevat volum d’actius sota gestió consoliden la posició de l’empresa al capdavant del sector.

Més informació: Teresa Batlle / Eva Anaya -  tbatlle@tinkle.es / eanaya@tinkle.es - 662 31 28 79 / 659 72 04 83