Servihabitat tanca l'exercici 2015 amb un increment de més del 15% a la cartera d'actius sota gestió, superant les 230.000 unitats
 dilluns, 11/07/2016

• L'Empresa ha venut més de 21.100 unitats durant el darrer exercici, entre actius financers i immobiliaris
  • La facturació ha augmentat en un 16,7% situant-se per sobre dels 248 milions

Barcelona, 11 de juliol de 2016.- Servihabitat, servicer líder en la gestió d'actius financers i immobiliaris, va tancar l'exercici 2015 amb un increment del 15,2% a la cartera d'actius sota gestió fins a situar-se en 230.661 unitats amb un valor de més de 50.000 milions d'euros. Aquesta evolució deriva de la confiança que nous clients corporatius han dipositat a l'Empresa i a la integració definitiva dels actius de Sareb. En aquesta mateixa línia, la gestió d'actius financers es consolida amb una cartera d'uns 20.000 milions d'euros.

La potència de comerç de Servihabitat, amb uns 8.000 punts de venda i el portal més visitat de les empreses de servicing immobiliari – segons l'entitat intependent comScore -, també continua consolidant-se amb unes vendes superiors a les 21.100 unitats (incloent actius financers i immobiliaris).

La facturació proporciona també dades positives, situant-se al tancament de l'exercici en 248 milions d'euros, un 16,7% per damunt de 2014.

El creixement de l'activitat ha vingut acompanyat per un augment en l'estructura i l'equip humà de l'Empresa, la plantilla de la qual es va situar desembre de l'any passat en 453 empleats, un 32% més que l'any anterior.

Augment del volum de lloguers sota gestió i avançada del sòl
Els lloguers sota gestió van créixer més del 26% durant el passat exercici fins a superar les 55.500 unitats registrals. Un altre augment significatiu de les compravendes és el que ha protagonitzat el sòl, tancant l'any amb un 45% per damunt de les previsions inicials amb més de 900 unitats de transacció per un valor superior als 270 milions d'euros.

En paraules de Julián Cabanillas, CEO de Servihabitat "el fet que dos dels elements que més han crescut en 2015 són la venda sobre plànol i la transacció de sòl és una molt bona notícia perquè confirma amb xifres reals la tendència de recuperació del sector i, per tant, la reactivació de l'activitat de promoció i desenvolupament de nous projectes. L'increment moderat però sostingut en els principals indicadors de mercat indica que anem pel bon camí a nivell estructural".

La independència tecnològica i operativa com una de les claus diferencials
L'Empresa compta amb un model operatiu i tecnològic propi i independent, totalment adaptat als entorns financer i immobiliari i que li permet una gestió escalable, possibilitant-li una integració òptima en temps i eficàcia dels serveis d’informació de qualsevol client. L'aposta de l'Empresa per disposar d'un desenvolupament propi, que es caracteritza per la robustesa, l'escalabilitat i la flexibilitat, i la inversió que està realitzant des de fa anys en la millora de sistemes i processos, li dóna una operativitat altament eficient i una autonomia única en el sector.

Prop de 8.000 punts de venda i el portal de servicing líder en audiència reforcen la potència de comerç de Servihabitat
Per a la comercialització dels actius immobiliaris, Servihabitat compta amb una xarxa de gairebé 8.000 punts de venda, dels quals uns 2.000 són agents colaboradors (APIs). A més d'aquesta xarxa presencial, la societat gestiona el portal comercial en línia www.servihabitat.com, que el rànquing medidor d'audiència digital de l'entitat independent comScore posiciona com la primera web d'empreses de servicing immobiliari del mercat.

Servihabitat és el servicer de referència en la prestació de serveis per a la gestió integral de carteres de crèdit hipotecari i promotor, així com d'actius immobiliaris. L'experiència de més de 25 anys en el mercat i l'elevat volum d'actius sota gestió, consoliden la posició de l'empresa al capdavant del sector.

Un equip professional altament qualificat i una plataforma tecnològica pròpia proporcionen a Servihabitat una metodologia operativa independent i diferenciada, capaç de cobrir totes les exigències en el cicle de gestió d'actius financers i immobiliaris.

Per a més informació: Teresa Batlle / Eva Anaya -  tbatlle@tinkle.es / eanaya@tinkle.es - 662 31 28 79 / 659 72 04 83